wtorek, 26 stycznia 2016

Kolejny powrót?


Witam Państwa bardzo serdecznie!

Ostatnio ciągle za mną chodzi, by zrobić z tego bloga coś w stylu stronki autorskiej. Wrzucałabym tutaj różne, przeróżne rzeczy - zaczynając na sporcie a na blogach i książkach skończywszy. Wszystko, co mnie interesuje, co interesuje też Was. Moglibyśmy razem ponarzekać na nauczycieli, na nasze wspólne (oczywiście te niewspólne również) problemy i kłopoty. Dyskutowalibyśmy na wszelakie tematy, wymyślone przeze mnie czy przez Was.
Głównie chodzi mi o to, żeby stronka była moja, ale skierowana do Was, do czytelników. Fajnie by było, gdyby się udało ;)
Wiem, że podobnych stronek jest mnóstwo, ale mam nadzieję, że stworzę choć coś odrobinę oryginalnego, co Wam się spodoba.
Liczę na Was i na Waszą aktywność!

Zuza <3

Ps. Możecie już podawać jakieś tematy, które będę mogła wykorzystać już w kolejnych notkach! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony