wtorek, 8 marca 2016

Ten ważny dzień w życiu każdej kobiety!



Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!

Przychodzę złożyć Wam, moje drogie czytelniczki, życzenia z okazji Dnia Kobiet. Wszystkim kobietkom życzę wszystkiego, co najlepsze, abyście były obsypywane prezentami codziennie, nie tylko od święta!

A teraz chwalcie się, co dostałyście od swoich mężczyzn? Szczerze to jeszcze nic konkretnego nikt mi w tym roku nie podarował. No ale to minusy bycia singlem oraz mieszkania dosyć daleko od ojca i brata. Jedynie usłyszałam miłe życzenia oraz w szkole rozdawali cukierki. Trzeba się cieszyć z tego, co się ma, prawda? ;) Zawsze mogło być gorzej ;)

A Wy, moi czytelnicy, czym obdarowaliście swoje kobiety? Matki, córki, siostry, dziewczyny, narzeczone, żony, babcie, teściowe? Pamiętajcie, jeden mały kwiatek a daje wiele radości na cały dzień, a może nawet i dłużej! ♥

Teraz tak z innej beczki, ale bardzo chciałabym znać Wasze zdanie ;) Uważacie, że Dzień Kobiet to dobry pomysł na święto? Chodzi mi o to, czy uważacie, że powinno się je świętować? W ogóle może jest ktoś, kto go nie świętuje? Według mnie mężczyźni powinni swoje panie traktować codziennie tak samo (oczywiście to samo w drugą stronę, ale że akurat jest taki dzień a nie inny to pozostańmy przy nim) nie tylko od święta. Oczywiście to nie oznacza, że nie powinno być takiego święta, bo Dzień Kobiet jest bardzo przyjemnym dniem, wszyscy są dla Ciebie mili, składają Ci życzenia oraz dostajesz jakieś drobne upominki. Jest naprawdę miło i chyba każda kobieta przyzna mi w tym miejscu rację ;)

A wy ja uważacie? Piszcie swoje zdania, chętnie się z nimi zapoznam i jakoś odniosę! Do zobaczenia!

Ps. Wpadajcie na mojego instagrama!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony