piątek, 4 marca 2016

Weekend z Zuzką M. #2


Witam Was moi kochani po tym ciężkim tygodniu! Bardzo cieszę się, że się już skończył i że w końcu mam czas dla Was :) Nie należy on do szczególnie udanych ani ciekawych, choć fajnie było spotkać się ze znajomymi ze szkoły po dwóch tygodniach ferii. A jak tam u Was?

Dzisiaj przychodzę do Was z małymi propozycjami. Nie miałam wiele czasu w tygodniu, by zastanowić się i dobrze przemyśleć tę notkę, znaleźć wiele pozycji, do których warto sięgnąć. Dlatego dziś będzie nieco krócej.

Znów zacznę od bloga. Tym razem o tematyce Dramione. Ostatnio przeczytałam kilka opowiadań z tej kategorii, wracając do dawnej miłości. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ historia ta to przede wszystkim romans dwojga młodych uczniów, historia tego, jak od nienawiści można przejść do miłości. Bardzo przypadła mi do gustu, może dlatego, że opisy były realistyczne, wręcz nie mogłam się wyrwać ze świata, jaki stworzyła autorka. Czytałam to opowiadanie już jakiś czas temu i miło mi było do niego wrócić i przeżyć emocje od nowa. Niezwykle wciągająca i wzruszająca, poruszająca lektura!



Oczywiście jak co weekend i w ten będą królowali nasi skoczkowie, tym razem u nas, w Wiśle. Konkursy indywidualne w piątek i sobotę, więc serdecznie zapraszam!

Zaczęła się telewizyjna wiosna, więc czas i przyszedł na premiery różnych seriali oraz programów. Ja najbardziej oczekuję na "Kocham Cię, Polsko!". Ale pojawią się też nowości i całkiem stare-nowe seriale; "Druga szansa", "Bodo", czy "Taniec z gwiazdami". Zwykle mam mało czasu w ciągu tygodnia na oglądanie czegokolwiek, ale zwykle pod koniec staram się nadrobić braki, więc może coś z wiosennych propozycji obejrzę.

Piosenka tygodnia, którą słucham i słucham stała się "Louane" - Avenir. Serdecznie ją polecam, jest cudowna!

Na koniec serdecznie zapraszam zainteresowanych na mojego instagrama!

A Wy jak spędzacie ten weekend? Chwalcie się w komentarzach a tymczasem do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Ta piosenka też jakoś wpadła mi w ucho, fajna jest.
    Oglądasz drugą szansę? Ja zaczęłam i trochę się jednak zawiodłam tym serialem :/ A tak fajnie się zapowiadał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji jeszcze obejrzeć "Drugiej szansy". Nie miałam tego serialu konkretnie w planach, ale może w przyszłości coś nie coś zobaczę ;)

      Usuń

Mrs Black bajkowe-szablony