sobota, 11 czerwca 2016

Weekend z Zuzką M. #6


Wybaczcie, że notka nie w piątek, ale jak wczoraj przyjechałam do domu, to jedyne, o czym marzyłam to długa kąpiel i cieplutki kocyk. Więc zawituję do Was dzisiaj :)


Wczoraj oficjalnie rozpoczęło się Euro 2016. Jak się z tym czujecie? Oglądaliście wczorajszy mecz? Ja i owszem, choć nie cały, ale dzisiaj odrobiłam powtórkę. Ze zniecierpliwieniem czekam na pierwszy mecz Polaków i to, jak sobie poradzą z swoimi rywalami. Wierzę w chłopców jak mało kto. Mamy naprawdę dużą szansę na pokazanie się całemu światu (a przynajmniej Europie) z dobrej strony. Wierzę, że kadrze się to uda i zagrają naprawdę wspaniałe mecze, na dobrym poziomie. Pierwszy mecz naszych w niedzielę już o 18:00! Kibicujmy razem!

Rozpoczęłam czytanie "Piątej fali". Jak na razie wszystko jest jak za mgłą, ale robi się coraz ciekawiej oraz z każdą stroną przejaśnia się obraz świata po inwazji kosmitów. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się recenzja. Mam więcej czasu teraz, kiedy koniec roku szkolnego ma się ku końcowi, więc myślę, że notki od teraz będą pojawiały się regularnie.

Ostatnio zakochałam się w piosence Pink "Just Like Fire". Słucham jej non stop i mi się nadal nie nudzi!

Dzisiaj w telewizji będzie coś dla fanów szybkich wozów, ponieważ po 20:00 włączą "Za szybkich, za wściekłych". Nie mam pojęcia, czy będzie mi dane obejrzeć ten film tym razem, ale uwielbiam wracać do tych produkcji. Choć wraz z przyjaciółką ryczymy na myśl o siódmej części to wcześniejsze wspominamy bardzo pozytywnie i oglądamy z zapartym tchem po raz enty.

Zapomniałam na początku dodać, że również dzisiaj tj w sobotę odbędzie się mecz eliminacyjny do Mistrzostw Świata w piłce ręcznej. Nasi panowie zmierzą się z Holandią w Spodku w Katowicach. Zazdroszczę tym, którzy będą oglądali mecz z trybun!

Jak na razie to chyba koniec, do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony