sobota, 28 maja 2016

TOP7 ~~Filmy fatasy


Jak sam tytuł posta mówi, przedstawię Wam dzisiaj moją siódemkę najlepszych filmów fantastycznych. Wyłączę z nich większość ekranizacji z prostego względu - byłoby ich zdecydowanie więcej, ponieważ skoro lubię Harry'ego Pottera to również uwielbiam filmy. Tak sobie pomyślałam, że na ekranizacje zrobię oddzielną notkę, będzie prościej ;)

7. Bruce Wszechmogący

Zalazłam informację, że jest to fantastyczna komedia. Nigdy bym nie
 pomyślała, że można te film zaliczyć do gatunku fantasy. Dla mnie to 
pozostanie super komedia, nie fantastyka, mimo tak fajnych ujęć. 


6. Avatar

Film ciekawy, byłam na nim w kinie, denerwowały mnie długie 
kwestie głównego bohatera, których nie potrafiłam tak szybko przeczytać 
jako kilkunastoletnie dziecko. Lubię go oglądać i jestem okropnie ciekawa drugiej części.
 Mam nadzieję, że dorówna poziomem pierwszej, a nawet będzie lepsza.


5. Fantastyczna Czwórka

Kolejne miejsce należy do tych superbohaterów. Nic do nich nie mam, wręcz 
przeciwnie, jest to dobra rozrywka dla całej rodziny i gorąco polecam na nudną 
niedzielę, bo właśnie w niedziele oglądałam te filmy. 


4. Królewna Śnieżka i Łowca

Mimo, że opowiada o historii Śnieżki, nie podałabym filmu małym dzieciom. Zdecydowanie dużo przemocy i dialogi czasem również nie pasujące do tematyki. Ale że ja nie jestem dzieckiem, uwielbiam oglądać "Królewnę..." i zachwycać się nad panem Łowcą oraz księciem.


3. Hellboy

Znów zaczerpnięty pomysł, ale kocham postać Hellboya. Jego odzywki, niektóre 
zachowania. Irytuje, lecz jak można go nie lubić? Jego i jego uwielbienia 
nad kotami, hm? 


2. Książę Persji: Piaski Czasu

Nie spodziewałam się, że ten film będzie tak wysoko. Ale się tutaj znalazł i nie żałuję 
i nic nie zmieniam. Cudowna historia, wzruszające momenty, groźni wrogowie 
i nieoczekiwani sprzymierzeńcy. Wszytko można tam znaleźć. 


1. Piraci z Karaibów

To są zdecydowanie moje ulubione filmy. Jack Sparrow niemal od razu podbił moje serce, Johnny Depp zrobił niesamowitą pracę nad jego postacią. Dużo humoru, walki piratów, legendy, czyli ogólnie to co lubię najbardziej. No i nie mogę się doczekać najnowszej części! 



A jakie są Wasze ulubione filmy? Mam nadzieję, że ja żadnego swojego nie ominęłam. Uwielbiam oglądać filmy i te propozycje to tylko jedna cząsteczka moich TOP. A Wy chwalcie się swoimi ulubieńcami!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony