piątek, 27 maja 2016

Weekend z Zuzką M. #5


Wybaczcie ogromne spóźnienie (znowu!). Chyba mi to weszło w nawyk i tego nie zmienię i chyba nie rozkręcę tego bloga :D No ale nic, dzisiaj #Weekend a później #TOP7 i mam nadzieję, że coś jeszcze uda mi się napisać. No to zaczynamy!

W tym tygodniu cały czas słucham piosenek z Eurowizji i nie mogę się oderwać od nich, gdy sprzątam i koszę trawę. Oto kilka z nich:


Bardzo ważnym wydarzeniem, które rozpocznie się już w sobotę, jest turniej kwalifikacyjny do Igrzysk w Rio. Siatkarze będą ze sobą walczyć w Tokio. Nasi mają siedmiu przeciwników, niektórych bardzo silnych, więc trzymajmy za nich mocno kciuki i wierzmy w sukces polskich siatkarzy! Z naszym poparciem na pewno im się uda awansować! Pierwszy mecz z Kanadą odbędzie się 28 maja o 8:30. Zachęcam Was gorąco do poświęcenia chwilki!

Już dzisiaj również rozpoczyna się Polsat Hit Super Festiwal w Sopocie. Koncert zacznie się piosenkami na 35-lecie zespołu Lady Pank. Swoje hity zaśpiewają również Dawid Podsiadło, Andrzej Piaseczny, IRA, Sylwia Grzeszczak czy Sarsa. Nie jestem pewna, czy będę śledziła koncert dzisiaj, ponieważ na TVN mają być Transformers i chciałabym je obejrzeć, zwłaszcza, że widziałam w poprzednich tygodniach wcześniejsze części. Jutro natomiast nie zapowiada się nic ciekawego, więc pewnie zasiądę przed telewizorem i będę oglądała festiwal w sopockiej Operze.

Postaram się jeszcze w tym tygodniu coś wrzucić i napisać coś na zapas, by później tylko opublikować i nie martwić się o brak czasu ;) Także do przeczytania już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony