niedziela, 8 maja 2016

TOP7 ~~Serie książek

Ruszam z kolejnym pomysłem na umilenie i Wam i sobie czasu ;) Postanowiłam wrzucać tutaj różne rankingi i będę Was prosiła o Wasze zdanie na dany temat oraz własne TOP7.


Dzisiejszy temat to serie książek, które uwielbiam całym moim sercem ;)

7. Saga "Zmierzch"

Pojawia się u mnie, ponieważ mam do tych książek pewien sentymentalizm, 
kojarzą mi się z miłymi dla mnie czasami, kiedy po raz pierwszy po nie sięgnęłam. 
Historia może i jest banalna, ale za to jaka piękna!



6. Dziedzictwa Planety Lorien

Zakochałam się w tej serii od pierwszego wejrzenia, z resztą pisałam na początku recenzję, 
więc to tam możecie poznać moją opinię. Naprawdę Wam ją polecam, choć denerwuje 
mnie to, że nie przetłumaczone są wszystkie części na język polski.



5. Zwiadowcy

Te książki znalazłyby się wyżej w rankingu, zdecydowanie, gdyby nie posiadały tak 
wielkiej konkurencji. Uwielbiam pana Flanagana za stworzenie tak cudownego 
świata, za niesamowitych bohaterów oraz ich nietuzinkowe przygody i rozwiązania 
tych przygód. Za wprowadzenie nas do świata magicznego, 
ale jednocześnie realnego.



4. Igrzyska Śmierci

Książki również uwielbiane przeze mnie i chętnie do nich wracam dość często. 
Wspaniały świat, cudowni bohaterowie, nieziemskie opisy, druzgoczące zakończenia, 
dramatyczne i niespodziewane sytuacje a przede wszystkim śmierci głównych bohaterów. 
Chyba nie ma osoby, która chociażby nie słyszała o filmie, o którym ostatnio było głośno.



3. Wybrani

Mam wszystkie części w domu i absolutnie nie żałuję, że je kupiłam, bo przygody 
głównych bohaterów wciągają jak mało które. Tajemnice, tajemnice i jeszcze raz 
tajemnice a pomiędzy nimi Allie, Carter, Sylvain i wielu innych nastolatków, którzy, 
uczęszczając do szkoły Cimmeria, nie do końca zdają sobie sprawę, z czym się to wiąże. 



2. Harry Potter

Długo zastanawiałam się, którą serię dać na drugie miejsce, a którą na pierwsze. Biłam się 
z myślami i do tej pory nie wiem, czy nie popełniłam błędu. Ale moje umiłowanie do 
niebieskich oczu Froda chyba wygrało i to Harry Potter jest drugi. Kultowa seria 
o młodym czarodzieju, która podbiła serca miliony ludzi na całym świecie. Kocham panią Rowling za cały świat Harrego, za Draco Malfoy'a, za cudowne, śmieszne, wzruszające, dramatyczne
 sceny. Za to, że książki są naprawdę mądre oraz niezwykle ciekawe i wciągające. 



1. Władca Pierścieni

W domu mam bardzo starą wersję, która już się prawie rozleciała od ciągłego kartkowania. 
Ale co roku we wakacje wracam do nich i zarywam trzy noce, by przeczytać od początku, 
od deski do deski całą historię pierścienia oraz Froda i jego przyjaciół. Polecam książki 
naprawdę każdemu, ponieważ każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Historia niesie wiele 
przesłań ze sobą, co prawda jest nieco obszerna, ale czyta się ją dosyć szybko. Znajdziemy 
w nich wątki miłosne, przygodowe, fantastyczne, o przyjaźni, o walce, momenty 
śmieszne i wzruszające do łez. Wielbię pana Tolkiena za to, że potrafił stworzyć całą swoją 
mitologię o Śródziemiu, na której wzorowali się inni twórcy. Jestem pełna podziwu dla
 autora za pomysłowość i za całokształt. Dziękuję! ♥





A Wasze? Jakie są ulubione serie książek? Chwalcie się koniecznie w komentarzach! Już niedługo kolejny TOP7, obserwujcie blogaa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony